جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا

جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا تاچ

لیزر مونالیزا تاچ چیست؟

لیزر مونالیزا تاچ جدیدترین تکنولوژی لیزر دنیا می باشد که در بزرگترین و مطرح ترین مراکز تحقیقاتی پزشکی بین المللی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته و نتایج درخشانی را در زمینه زیبایی و سلامت زنان به دنبال داشته است و موفق به دریافت تاییدیه های پزشکی از جمله FDA امریکا شده است . لیزر مونالیزا یک درمان جوان سازی واژن است که بطور خاص برای غشای مخاطی واژن طراحی شده است.لیزر مونالیزا فازغ از تاثیر استروژن ، با افزایش خونرسانی و رطوبت مخاطی واژن و تحریک کلاژن سازی ، محیط طبیعی واژن را به آنچه که در سالهای جوانی وجود داشته بازمی گرداند. لیزر واژن با تاثیرگذاری آرام بر بافت غشای واژن، تولید کولاژن را تحریک کند و عملکرد ناحیه درمان شده را بهبود بخشد. علاوه بر این با استفاده از این روش می توان مواد غذایی مناسب را به صورت متوازن در اختیار غشای مخاطی قرار داد.

جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا تاچ، تنگ کردن واژن، لابیاپلاستی، درمان بی اختیاری ادرار، سفید کردن واژن- دکتر نازنین صفایی جراح متخصص زنان

در مطالعات انجام شده مشخص گردید که ۵۰٪ خانمها پس از یائسگى دچار سوزش و خشکى واژن، عفونتهاى ادرارى و درد در هنگام نزدیکى هستند و در کل کیفیت زندگى در آنان پایین می آید. لیزر مونالیزا تاچ قادر به درمان خارش و سوزش ناحیه واژن که ناشى از خشکى آن است بدون عوارض جانبی می باشد. در سال های اخیر، جراحی زیبایی واژینال به ویژه لابیاپلاستی و واژینوپلاستی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تاکنون همیشه از جراحى پلاستیک جهت ترمیم تغییرات ظاهرى ناحیه ولو و واژن که در اثر عوامل ارثی، بارداری یا ناشی از افزایش سن می باشد، استفاده می شد.اما اکنون لیزر مونالیزا یکی از موثر ترین روش های درمانی غیر جراحی و بدون نیاز به دارو برای جوان سازی واژن است که برای پیش گیری و درمان آتروفی واژن (خشکی و تیرگی واژن) و تاثیرات پس از آن و …. استفاده می شود.

لیزر مونالیزا تاچ - جوانسازی واژن - جراحی واژن - لابیا پلاستی - واژینوپلاستی - تنگ کردن واژن - دکتر نازنین صفایی - متخصص زنان و جراح زیبایی

کاربردهای لیزر مونالیزاتاچ

• ۱ - تنگ نمودن واژن
  • ۲- درمان خشکی واژن
  • ۳- لابیا پلاستی
  • ۴- درمان افتادگی رحم
  • ۵- درمان بی اختیاری ادراری
  • ۶- درمان علایم یائسگی
  • ۷- درمان سوزش
  • ۸- درمان درد در زمان مقاربت

مزایای لیزر مونالیزا تاچ:

بیمارانی که تحت درمان لیزر مونالیزا تاچ قرار می‌گیرند، به دلیل بهبود فرم واژن معمولا از روابط جنسی و ارگاسم بهتری برخوردار می‌شوند. افزایش کیفیت و کشش بافت واژن، افزایش جریان خون ورودی به واژن، سفت شدن کانال واژن و جوان‌سازی بافت‌های سالخورده، آسیب دیده و تحریک‌شده واژن از جمله مزایای ویژه این پروسه درمانی هستند. انجام این پروسه درمانی به عادی شدن pH واژن و کاهش عفونت‌های مرتبط با دستگاه تناسلی کمک می‌کند. بازسازی جداره‌ طبیعی واژن و ارتقای کیفیت بافت نیز باعث بهبود روانکاری واژن می‌شود.
بیمارانی که تحت لیزر مونالیزا تاچ قرار می‌گیرند، از استرس و فشارهای ناشی از بد فرمی واژن، دردناک شدن مقاربت جنسی، آتروفی واژن، خارش، خشکی، سوزش و عفونت‌های دستگاه تناسلی رهایی پیدا می‌کنند.

خانم ها راه های مختلفی را برای سفید کردن ناحیه تناسلی، امتحان می کنند. برخی از خانم ها از صابون های خاصی برای رفع تیرگی ناحیه تناسلی استفاده می کنند؛ اما این صابون ها حاوی مواد شیمیایی مضری هستند که باعث به هم خوردن تعادل pH واژن می شود. به هم خوردن تعادل pH واژن، باعث تیرگی بیشتر واژن می شود.

معایب لیزر مونالیزا تاچ:

در این رابطه مقدار ریسک و خطر در سطح حداقل قرار دارد. این درمان به صورت سرپایی انجام می شود. تعدادی از زنان استفاده کننده از این روش عوارض جانبی موقت را در نتیجه آن گزارش کرده اند که شامل اندکی قرمز شدن و التهاب یا ورم در ناحیه واژن می باشد. به هر حال اکثر علائم مشاهده شده به سرعت از بین می روند.

خدمات دکتر نازنین صفایی با استفاده از دستگاه مونالیزا تاچ شامل:

زیباسازی واژن، بالا بردن میل جنسی، تنگی واژن، روشن سازی واژن، کوچک کردن لبهای دستگاه تناسلی، درمان خشکی واژن، درمان خارش و سوزش واژن، درمان افتادگی مثانه و نشت و بی‌اختیاری ادار

بی اختیاری استرسی ادراری- دکتر نازنین صفایی - متخصص زنان و جراح زیبایی

سوالات متداول:

لیزر واژن مونالیزاتاچ چگونه انجام می‌شود؟

متخصص، داخل واژن را قبل از وارد کردن لیزر تا حد امکان خشک می‌کند. این بخش از درمان اندکی ناراحت کننده است. سپس متخصص پروب لیزر را وارد واژن می‌کند. این عمل تقریبا پنج دقیقه طول می‌کشد و پس از آن پروب بیرون آورده می‌شود. معمولاً توصیه می‌شود که سه جلسه درمان در فواصل شش هفته‌ای انجام شود و پس از آن درمان سالانه یک بار برای نگهداری واژن تکرار شود.

برای سفید کردن بخش بیرونی اندام تناسلی، بی‌حسی موضعی با استفاده از کرم بی‌حس کننده ایجاد می‌شود. بهتر است پیش از لیزر سفید کردن واژن ، نتیجه تست‌های سیتولوژی قبلی خود را به پزشک تحویل دهید.

از این روش برای درمان شل شدن واژن هم استفاده می شود؟

اصطلاح )شل شدن واژن یا سستی واژن( اشاره به شرایطی دارد که در آن قطر دهانه واژن افزایش پیدا می کند. این شرایط اغلب در نتیجه رویدادهای طبیعی یا جراحت های وارد شده همچون به دنیا آوردن بچه یا شل شدن بافت واژن به خاطر فرآیند افزایش سن در افراد مشاهده می شود. در این موارد، مهم است که دلیل شل شدن واژن مشخص شده و وضعیت واژن و غشای مخاطی آن مورد بررسی قرار گیرد. به هر حال، روش درمانی لیزر مونالیزا با استفاده از گاز CO2 امکان درمان شل شدن واژن به خاطر از بین رفتن سفتی بافت غشای آن را نیز دارد.

آیا قبل از لیزر نیاز به انجام آزمایش می باشد؟

بیمار قبل از انجام لیزر نیاز به معاینه دارد و در صورت وجود عفونت حتما باید ابتدا درمان کامل شود، و سپس برای لیزر اقدام نماید. همچنین باید قبل از لیزر، نمونه پاپ اسمیر تهیه شود.

از چه سنى می توان از این لیزر برای تنگ کردن واژن استفاده کرد؟

بهترین سن انجام لیزر واژینال بین ٣٠ تا ۵۵ است.

آیا این لیزر دردناک است؟

لیزر واژن معمولا به عنوان یک کار بدون درد مطرح است، ولى در افراد خیلی حساس ممکن است احساس ناخوشایند مبهمی داشته باشند، و این درد مبهم قابل مقایسه با درد پس از جراحى نیست.

آیا باردارى پس از لیزر واژینال منعى ندارد؟

خیر، هیچ گونه منعی برای بارداری نیست. و تنگ کردن واژن به وسیله لیزر مونالیزا تاچ تاثیرى روى بارورى ندارد.

آیا لیزر مونالیزا تاچ برای درمان بی اختیاری ادرار هم به کار می رود؟

بله، پس از تنگ کردن واژن با لیزر این مورد برطرف می شود. هرچند لازم به توضیح می باشد که اگر افتادگی مثانه شدید و ساختار آناتومیک لگن دچارتغییرات آتروفیک شدید باشد، رفع اینگونه بی اختیاری ادراری مستلزم جراحی است، و چنین مواردی با لیزر واژن، اصلاح نمی شوند.

ویژگی های لیزر مونالیزا تاچ چیست؟

۱- عدم نیاز به بیهوشی ۲- سرپایی بودن و عدم نیاز به بستری شدن ۳- هزینه بسیار کمتراز جراحی ۴- بدون درد
۵- بدون خونریزی

مراقبت های پس درمان چیست؟

اکثر زنان پس از درمان اندکی ناراحتی را در ناحیه واژن خود گزارش کرده اند و این علائم معمولاً در طول چند روز اول پس از درمان مشاهده می شود. بسیاری از خانم ها بیان کرده اند که امکان برگشت به فعالیت های عادی و روزمره خود را پس از یک تا سه روز پیدا کرده اند. پس از درمان توصیه می شود از انجام عمل زناشویی و آمیزش با همسر برای مدت دو روز خودداری شود و معمولاً بلافاصله پس از درمان امکان بازگشت به فعالیت های عادی وجود دارد. در طول دوره بهبود، ممکن است توصیه شود از بلند کردن اجسام سنگین یا انجام بعضی فعالیت ها همچون دوش گرفتن با آب گرم یا حرکت های ورزشی خودداری شود. به هر حال پزشک به شما دستورات و راهنمایی های خاص ارائه می کند تا با استفاده از آنها امکان ریکاوری هر چه سریع تر وجود داشته باشد.

Learn More

What the heck is vaginal laser therapy, and should you try it?
what is monalisa touch laser?
Vaginal atrophy
What is the MonaLisa Touch treatment and how does it work?